Never Dance Alone

hejsan alla busungar
i fredags var den bästa kvällen på länge asso
hoppas ni hade det bra , men vi hade det bäst !
har inte haft så kul på länge , men att vänta i den där kön i två timmar var inte lika kul
man blev typ helt svimfärdig och ville bara gå hem och hitta på något annat men var glad att vi stannade kvar
träffade massa nyrr folk och dansade och hadde jätte kul !



tryck på bilden om ni vill komma till hemsidan ♥

____________________________________________________________________________________________


vi håller på att fixa både design och header , och än så länge har jag inte fått det där suget på att blogga så mycket men det kommer ;) belive me ♥



Kyssar - Rebecca beeccu lipschütz

Kommentarer
Postat av: «PinkieLaady

sv; japp jag gör mina egna designer :)

2010-02-28 @ 16:20:38
URL: http://pinkielaady.se/
Postat av: «PinkieLaady

sv; jag får dagligen frågor om detta och jag är själv ganska ny på området så jag känner mig inte redo för att göra designer åt andra :) men tack för att ni gillar den ;)

2010-02-28 @ 16:57:04
URL: http://pinkielaady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0