Dagens inköp

Dagens inköp !


st make up store lipglose en Röd , Rosa , ljusrosa och en genomskinlig , jätte fina !
och en svart mascara (make up store )




jätte bra verkligen !

och sen en jätte gullig lila necessär
______________________________________________________________________________

har inte gjort mycket var inne i stan en snabbis
sen kom jag just på att jag har ett slags pressentkort
det är et gruppkort där man får sminkning och sen har jag 500 kr som jag får välja vad jag vill jag måste snart
gå och utnyttja det :D
det ska bli mycket trevligt och lärorikt , lära sig att sminka sig

skriver mer sen alla älsklingar

tryck här för att komma till sidan

peace and love - Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0