Always the same thing

ska snart dra in till stan och köpa dom kläder jag lagt undan behövde göra det för pappa ska betala , nu för tiden tar min pengar slut på mindre än två dagar vet inte vart allt tar vägen dom bara fösvinner.. Det kallar jag typiskt min otur 
när man väl har pengar behöver man det inte men när man väl inte har pengar det är då man behöver det som mest det är ju så .. lite jobbigt faktiskt , men ändå tar pengarna slut på 2-4 dagar efter man fått dom.

slut pratat om pengar man blir bara deprimerand ;)
vad ska ni hitta på idag då ?


senare blir det fest med sebbe !
ska bli kul det var ett tag sen jag fest faktiskt eller om jag tänker till var det för mindre än en vecka sen men aja det känns längre iallafall ^^

vi hörs senare ska börja sminka mig och platta håret nu så att jag hinner till stan till fyra

Peace and love - Rebecca




what would I do without you baby.. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0